2916. Контрольна робота з предмету Маркетинг
ЗМІСТ
Преамбула 3
1. Аналіз ринку упаковки України 5
2. Загальна характеристика ПрАТ «Елопак-Фастiв» 13
3. Аналіз маркетингового середовища діяльності ПрАТ «Елопак-Фастiв» 17
Висновки та рекомендації 21
Список використаних джерел 23
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
до написання аналітичної довідки по обраному ринку підприємства
з дисципліни «Маркетингові дослідження»
для студентів Центру магістерської підготовки
ДВНЗ «Київський національний економічний університет
імені Вадима Гетьмана»
магістерської програми «Маркетинговий менеджмент»
Метою написання аналітичної довідки з дисципліни «Маркетингові дослідження» є узагальнення теоретичних напрацювань та розвиток практичних навичок застосування маркетингового аналітичного інструментарію з метою підвищення ефективності прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності бізнес-середовища обраного підприємства.
Формою виконання даної роботи виступає підготовка аналітичного звіту-довідки щодо тенденцій розвитку ситуації на обраному студентом ринку. Головним результатом написання аналітичної довідки є виявлення тенденцій та закономірностей розвитку конкретного ринку на перспективу на основі дослідження виявлених показників, а також встановлення причинно-наслідкових зв’язків між ними. Структура аналітичної довідки. Аналітична довідка з дисципліни «Маркетингові дослідження» повинна включати три обов’язкових елементи: Преамбула (вступ) обсягом до 3-х сторінок…… Основна частина роботи.. Висновки і рекомендації..