2972. Курсова робота з маркетингу на тему «Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві” за матеріалами ПАТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч”»
ЗМІСТ
ВСТУП |
3 |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА |
5 |
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ “ЛКФ “СВІТОЧ”” .. |
13 |
2.1. Дослідження впливу зовнішнього середовища на маркетингову діяльність підприємства |
13 |
2.2. Характеристика структури управління маркетинговою діяльністю підприємства |
17 |
2.3. Аналіз товарної політики підприємства . |
20 |
2.4. Формування цін на продукцію підприємства |
24 |
2.5. Характеристика просування товарів підприємства |
28 |
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ “ЛКФ “СВІТОЧ”” |
32 |
ВИСНОВКИ |
40 |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
43 |
ДОДАТКИ |
46 |