3042. Курсова робота на тему: УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА за матеріалами ПАТ «Оболонь»
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління.. 6
маркетинговою діяльністю на підприємстві 6
1.1. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства. Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства. 6
1.2. Процес управління маркетинговою діяльністю.. 11
1.3. Методичні підходи до оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю.. 15
РОЗДІЛ 2. Аналіз управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Оболонь». 22
2.1. Аналіз маркетингового середовища ПАТ «Оболонь». Аналіз конкурентного середовища ПАТ «Оболонь». 22
2.2. Дослідження організації планування маркетингу підприємства. 31
2.3. Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю.. 33
РОЗДІЛ 3. вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Оболонь». 36
3.1. обгрунтування програми удосконалення управління маркетингом ПАТ «Оболонь» 36
3.2. Прогнозна оцінка ефективності планового впровадження змін в управлінні маркетинговою діяльністю.. 44
ВИСНОВКИ.. 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 51