3176. Курсова робота з рекламного менеджменту на тему: Розроблення PR-компанії
ЗМІСТ
ВСТУП
1. Сутність та види PR-кампаній
2. Основні принципи та етапи планування PR-кампанії
3. Організація PR-кампаній рекламних агентств в Україні
4. Аналіз PR-кампанії на пiдтримку бренду ПР-агентства saatchi&saatchi ukraine
5. Шляхи удосконалення PR-капманiї на пiдтримку бренду «Saatchi&saatchi ukraine»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Балабанова Л.В., Савельєва К.В. Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган- Барановського. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М.Туган-Барановського, 2012. – 273 с.
2. Білоус В.С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності: Навч. посібник / Київський національний економічний ун-т. – К. : КНЕУ, 2011. – 276 с.
3. Блэк С. Введение в паблик рилейшнз. – Ростов н/Д, 1998. – С. 201–202.
4. Вітленко К.Ю. Класифікація видів паблік рилейшнз // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановского. – 2007. – № 3 (35). – С. 147-152.
5. Довженко О.В. Основи наукових досліджень у галузі масової комунікації: навчальний посібник / Державний заклад "Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка". – Луганськ : ДЗ "ЛНУ ім. Тараса Шевченка", 2009. – 123 с.
6. Зінченко В. В. Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю). Форми, методи, стратегія: навч. посіб. – К. : МАУП, 2013. – 168 с.
7. Катлип С. М., Сентер А. Х., Брум Г. М. Паблик Рилейшенз. Теория и практика, 8-е изд. - М.: Издат. дом «Вильямс», 2009. - 624 с.
8. Кендюхов О.В. «Паблік рилейшнз» як соціально-управлінський процес / О.В. Кендюхов // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – Вип. 223, т. 1. – С. 269-275.
9. Кияк Б.Р. PR - стосунки з громадськістю: навч. посібник для вищих навч. закл. / Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України. – К., 2009. – 288 с.
10. Кондратьев Э.В., Абрамов Р.Н. Связи с общественностью Учебное пособие. - Под общ. ред. С. Д. Резника. - Изд. 6-е, испр. и доп. - М.: Академический Проект, 2009. - 511 с.
11. Коваль К.Д. Оцінка ефективності PR-заходів підприємства: метод бальної інтегральної ретроспективи // Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління. – 2015. – № 5 (46). – С. 158-161.
12. Міронов А.С. Управління PR-підприємства: проблеми та перспективи // Управління розвитком: зб. наук. ст. – Харків: ХНЕУ, 2008. – № 17. – С. 188-190.
13. Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз: навчальний посібник. – К.: Академвидав. - 2007. - 224 с.
14. Пізнюк Л.В. Паблік Рилейшнз Навч. посіб. для дистанційного навчання— К.: Ун-т «Україна», 2014.- 239 с.
15. Пасько М.І., Заславська К.А. Паблік рилейшнз: Конспект лекцій / Харківський національний економічний ун- т. – Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. – 92 с.
16. Подорожная Л. В. Теория и практика рекламы: учебное пособие / Л. В. Подорожная. - 2-е изд., стер. – М.: Омега-Л, 2012. - 343 с.
17. Поплавський М.М. Азбука паблік рілейшнз. - К.: Вид-во Дельта, 2007. - 288 с.
18. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. - К.: Ваклер, 2005. - 638 с.
19. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением.-2-е изд., испр. и доп.- М.: Центр, 2003.-320 с.
20. Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга / Е. В. Ромат. - К.: Студцентр, 2008. – 608 с.
21. Сидорская И.В. Эффективная коммуникация со СМИ. Принципы и технологии. – М.: Издательство Гревцова, 2010. – 143 с.
22. Ситников А.П., Бочаров М.П., Лисов В.А. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. М.: ИНФРА-М, 2008. - 493 с.
23. Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. «Паблік рилейшнз у бізнесі» «Зв’язки з громадськістю у бізнесі»: навч. посіб./Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2009. – 112 с.