3176. Курсова робота з рекламного менеджменту на тему: Розроблення PR-компанії

КНТЕУ, 55 стор., 2016 рік
Нет заданного изображения
Основная цена 150,00 грн.
Описание

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

1. Сутність та види PR-кампаній. 6

2. Основні принципи та етапи планування PR-кампанії 18

3. Організація PR-кампаній рекламних агентств в Україні 27

4. Аналіз PR-кампанії  на пiдтримку бренду ПР-агентства saatchi&saatchi ukraine  35

5. Шляхи удосконалення  PR-капманiї на пiдтримку бренду «Saatchi&saatchi ukraine». 46

ВИСНОВКИ.. 50

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 53

ДОДАТКИ.. 55

1.           Балабанова Л.В., Савельєва К.В. Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган- Барановського. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М.Туган-Барановського, 2012. – 273 с.

2.          Білоус В.С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності: Навч. посібник / Київський національний економічний ун-т. – К. : КНЕУ, 2011. – 276 с.

3.          Блэк С. Введение в паблик рилейшнз. – Ростов н/Д, 1998. – С. 201–202.

4.          Вітленко К.Ю. Класифікація видів паблік рилейшнз // Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановского. – 2007. – № 3 (35). – С. 147-152.

5.          Довженко О.В. Основи наукових досліджень у галузі масової комунікації: навчальний посібник / Державний заклад "Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка". – Луганськ : ДЗ "ЛНУ ім. Тараса Шевченка", 2009. – 123 с.

6.          Зінченко В. В. Паблік рілейшнз (відносини із громадськістю). Форми, методи, стратегія: навч. посіб. – К. : МАУП, 2013. – 168 с.

7.          Катлип С. М., Сентер А. Х., Брум Г. М. Паблик Рилейшенз. Теория и практика, 8-е изд. - М.: Издат. дом «Вильямс», 2009. - 624 с.

8.          Кендюхов О.В. «Паблік рилейшнз» як соціально-управлінський процес / О.В. Кендюхов // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – Вип. 223, т. 1. – С. 269-275.

9.          Кияк Б.Р. PR - стосунки з громадськістю: навч. посібник для вищих навч. закл. / Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України. – К., 2009. – 288 с.

10.     Кондратьев Э.В., Абрамов Р.Н. Связи с общественностью Учебное пособие. - Под общ. ред. С. Д. Резника. - Изд. 6-е, испр. и доп. - М.: Академический Проект, 2009. - 511 с.

11.     Коваль К.Д. Оцінка ефективності PR-заходів підприємства: метод бальної інтегральної ретроспективи // Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління. – 2015. – № 5 (46). – С. 158-161.

12.     Міронов А.С. Управління PR-підприємства: проблеми та перспективи // Управління розвитком: зб. наук. ст. – Харків: ХНЕУ, 2008. – № 17. – С. 188-190.

13.     Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз:  навчальний посібник. – К.: Академвидав. - 2007. - 224 с.

14.     Пізнюк Л.В. Паблік Рилейшнз Навч. посіб. для дистанційного навчання— К.: Ун-т «Україна», 2014.- 239 с.

15.     Пасько М.І., Заславська К.А. Паблік рилейшнз: Конспект лекцій / Харківський національний економічний ун- т. – Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. – 92 с.

16.     Подорожная Л. В. Теория и практика рекламы: учебное пособие / Л. В. Подорожная. - 2-е изд., стер. – М.: Омега-Л, 2012. - 343 с.

17.     Поплавський М.М. Азбука паблік рілейшнз. - К.: Вид-во Дельта, 2007. - 288 с.

18.     Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. - К.: Ваклер, 2005. - 638 с.

19.     Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением.-2-е изд., испр. и доп.- М.: Центр, 2003.-320 с.

20.     Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга / Е. В. Ромат. - К.: Студцентр, 2008. – 608 с.

21.     Сидорская И.В. Эффективная коммуникация со СМИ. Принципы и технологии. – М.: Издательство Гревцова, 2010. – 143 с.

22.     Ситников А.П., Бочаров М.П., Лисов В.А. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. М.: ИНФРА-М, 2008. - 493 с.

23.     Солдатенко І.О., Нетецька Т.М.  «Паблік рилейшнз у бізнесі» «Зв’язки з громадськістю у бізнесі»: навч. посіб./Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2009. – 112 с.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...