3221. Дипломна робота бакалавра на тему: Ефективність торгового посередництва в сфері імпорту устаткування
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ЗЕД ТА ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СФЕРІ ТОРГОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА
1.1. Сутність та види торгового посередництва
1.2. Особливості торгової дистрибуції в міжнародній торгівлі
1.3. Методичні підходи до оцінки економічної ефективності дистрибуції
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ТОРГОВОЇ ДИСТРИБУЦІЇ В СФЕРІ ІМПОРТУ УСТАТКУВАННЯ
2.1. Організаційні особливості ЗЕД ТОВ «ОПТЕК»
2.2.Економічний аналіз імпортної діяльності підприємства дистриб′ютора
2.3. Фактори формування бізнес середовища підприємства
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОПТЕК»
3.1. Обґрунтування заходів з оптимізації витрат підприємства за імпортними операціями підприємства
3.2. Удосконалення організації ЗЕД фірми
3.3. Удосконалення маркетингової діяльності фірми дистриб′ютора
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ101
1. Закон України Про зовнішньоекономічну діяльність [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/959-12
2. Уніфіковані правила та звичаї для документарних акредитивів
(зі змінами і доповнен. 1993 р., публ. МТП N 500). - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/988_003
3. Унифицированные правила по договорным гарантиям. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/988_005 від 01.01.1978
4. Білоцерківець В. В. Міжнародна економіка: підручник / В. В. Білоцерківець. – К.:ЦУЛ, 2012. – 416 с.
5. Васильєва С.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства, з урахуванням посередника / С. І. Васильєва, Ж. В. Осіпова // Молодий вчений. - 2014. - № 5(1). - С. 75-78.
6. Вічевич А.М., Максимець О.В. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності. – Львів: Афіна, 2004. – 140 с.
7. Герасимчук В. Г. Міжнародна економіка : навчальний посібник / В. Г. Герасимчук, С. В. Войтко. – К.: Знання, 2009. – 302 с.
8. Гребельник О. П. Основи зовнішньоекономічної діяльності: підручник / О. П. Гребельник. – К.: ЦУЛ, 2008. – 312 с.
9. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры / Е. П. Голубков. - М. : Дело, 2008. - 342 с.
10. Дідківський М. І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: навч. посібник / М. І. Дідківський. – К.: Знання, 2006. – 462 с.
11. Довгань Л. Є. Стратегічне управління : Навч. посіб. / Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 440 с.
12. Дахно І. І., Бабіч Г. В., Барановська В. М., та ін. Зовнішньоекономічний менеджмент. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 568 с.
13.//