3245. Дипломна робота з психології на тему: Оптимізація міжособистісних взаємостосунків студентської молоді

141 стор., МАУП, 2016 рік
Нет заданного изображения
Основная цена 550,00 грн.
Описание

Зміст

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ   6

1.1. Суть та поняття міжособистісних взаємостосунків студентів. 6

1.2. Типи та особливості міжособистісних відносин у студентському колективі 17

1.3. Психологічні особливості студентської молоді 28

Висновки до розділу 1. 36

РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 37

2.1. Організація та методи вивчення особливостей міжособистісних взаємостосунків студентської молоді університету. 37

2.2. Аналіз та узагальнення результатів діагностування. 52

Висновки до розділу 2. 67

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ОПТИМІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 68

3.1. Форми роботи практичного психолога з оптимізації міжособистісних взаємостосунків студентської молоді 69

3.2. Аналіз ефективності методів роботи психолога з оптимізації міжособистісних взаємостосунків студентської молоді 80

3.3. Методичні рекомендації з ефективного застосування форм та методів діяльності психолога з оптимізації міжособистісних взаємостосунків студентської молоді 90

Висновки до розділу 3. 95

ВИСНОВКИ.. 97

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 100

ДОДАТКИ.. 109

1.     Алешина Ю. Е. Индивидуальное и семейное психологическое консультирование / Ю.Е. Алешина. - М.: Класс, 2000, с. 11.

2.    Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания PDF. Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. СПб. Питер. 2001. - 288 с.

3.    Андреева Г.М. Социальная психология: Учебник для высших учебных заведений / Г. М. Андреева. — 5-е изд., испр. и доп. — М.: Аспект Пресс, 2007. — 363 с.

4.    Батаршев А.В. Психология личности и общения. - М.: Владос, 2004. - 246 с.

5.    БожовичЛ. И. Проблемы формирования личности: Избранные психологические труды /Под ред. Д. И. Фельдштейна; Вступительная статья Д. И. Фельдштейна. — 3-е изд. - М.: Московский психолого-социальный институт, Воронеж: НПО «МОДЭК», 2001. - 352 с. (Серия «Психологи Отечества»).

6.    Булах І. С., Долинська Л. В. Психологічні аспекти міжособистісної взаємодії викладачів і студентів: Навчально-методичний посібник. - К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. - 114 с.

7.    Бутузова Л.П. Асертивність особистості як основа становлення безпечної поведінки в підлітковому віці / Бутузова Л.П. // Проблеми психологічної безпеки: особистість, суспільство, держава: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. 25 березня 2010 року. – Одеса: СМИЛ, 2010. – С.33-40

8.    Васянович Г. П. Педагогічна етика : навч. посібник / Г. П. Васянович. — Львів : «Норма», 2005. — 344 с., с. 195.

9.    Вачков И.В., Гриншпун И.Б., Пряжников Н.С. Введение в профессию психолог М.: Издательство Московского психолого–социального института; Воронеж: Издательство НПО «МОДЭК», 2007. - 464 с.

10. Вачков, И.В. Основы психологии группового тренинга: учебное пособие / И.В. Вачков. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Ось-89, 2003. – 224 с.

11. Вачков, И.В. Психология тренинговой работы: содержательные, организационные и методические аспекты ведения тренинговых групп / И.В. Вачков. – М.: ЭКСМО, 2007. – 416 с.

12. Винославська О.В. Психологічні особливості студентської групи // Практична психологія та соціальна робота. – 2005. - №7. – С. 65-71.

13. Власенко, А. Б. Деструктивні психічні стани особистості студента як проблема сучасної психологічної науки / А. Б. Власенко. – 2005 – С.91-95.

14. Возрастная психология. Конспект лекций. Хилько М.Е., Ткачева М.С.- М.: 2010. - 194 с. // Источник: http://www.alleng.ru/d/psy/psy167.htm

15. Гамезо М.В., Петрова Е.А., Орлова Л.М. Возрастная и педагогическая психология: Учеб. пособие для студентов всех специальностей педагогических вузов - М.: Педагогическое общество России, 2003. — 512 с.

16. Герасіна С.В. Асертивна поведінка як передумова формування почуття власної гідності та самоповаги студентської молоді. / С.В.Герасіна // Проблеми сучасної психології. Зб. наук. Праць К.-ПНУ імені Івана Огієнко ,Інститут психології ім.Г.С.Костюка. Випуск 10.- 2010.- С.139-149.

17. Гордеева Т.О. Психология мотивации достижения: теории, факты, методики. – М.: Смысл, 2006.

18. Головні напрями діяльності практичного психолога [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://lektsii.net/2-39401.html

19. Горбатенко А. C. Системная концепция психики и общей психологии после теории деятельности / А. С. Горбатенко [Електронний ресурс] — Режим доступу : http://www.psichology.vuzlib.net/book_o184_page_28.html

//

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...