3275. Дипломна робота на тему: Формування оптимального товарного асортименту ТОВ
ЗМІСТ
ВСТУП…….4
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОФРЕМПОСТАЧ»
1.1.Поняття та сутність товарного асортименту……………..8
1.2.Шляхи та особливості формування товарно-асортиментної політики….24
1.3Стратегія товарної політики, планування та вивід оптимального товарного асортименту на ринок…………………………………...30
Висновки до розділу 1………………………………………..36
РОЗДІЛ 2.ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «ПРОФРЕМПОСТАЧ»
2.1.Загальна характеристика діяльності ТОВ «Профремпостач»…38
2.2.Оцінка фінансово-економічного стану ТОВ «Профремпостач»
2.3.Аналіз товарного асортименту ТОВ «Профремпостач»…… 56
Висновки до розділу 2…………………..65
РОЗДІЛ 3.ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОГО ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ «ПРОФРЕМПОСТАЧ»
3.1.Удосконалення товарної стратегії діяльності ТОВ «Профремпостач»……66
3.2.Аналіз товарного асортименту підприємства ТОВ «Профремпостач»……73
3.3Методи формування оптимального товарного асортименту ТОВ «Профремпостач»……… ……….77
Висновки до розділу 3………..88
ВИСНОВКИ………….90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………....94
ДОДАТКИ……………………………………....99
1. Азарян О. М., Баширов І. Х., Воробйов Б. З., Жаболенко М. В., Криковцева Н. О. Маркетинг: принципи та функції. — К.: НМЦВО МОіН України, 2010. — 319 с.
2. Акимова И. М. Промышленный маркетинг. — К.: О-во "Знання", КОО, 2010. — 294 с.
3. Анурин В. Ф., Муромкина И. И., Евтушенко Е. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт. — СПб.: Питер, 2009. — 269 с.
4. Армстронг Гарі, Котлер Філіп. Маркетинг. Загальний курс.: Уч. пос. Видавничий дім "Вільямс", 2010. — 608 с.
5. Асейнов С. А., Зверев В. С., Косарев С. А. Информационные технологии в маркетинге. - Астрахань: Издательство ООО "ЦНТЭП", 2010. — 259 с.
6. Балабанова Л. В., Кривенко А. В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга. — Донецк: ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2009. — 147 с.
7. Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства:[навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.]/ Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В.; М-во освіти і науки України, Донец. Нац.. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського, Шк. Маркетингового менеджменту. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2010 — 599с.
8. Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг. - К.: МАУП, 2010. — 214 с.
9. Бевзенко В. Ф., Балабанова И. В., Баширов И. Х. Маркетинг торговли. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2009. — 148 с.
10. Бевзенко В. Ф., Баширов І. Х. Світ маркетингу. - Донецьк, 2010. — 116 с.
11. Біленький О.Ю. Вдосконалення системи управління асортиментом продукції: напрями та результативність // Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. 2013. Т.18. Вип.1/1. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN= UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Vonu_econ_2013_18_1(1)__8.pdf
12. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. - К.: ІВЦ «Видавництво "Політехніка"», 2008. - 384 с.
13. Бондаренко И. В., Дубницкий В. И. Современный маркетинг (в схемах, рисунках, таблицах, терминологических пояснениях. — Донецк: Юго-Восток, 2009. — 354 с.
14. Буров А. С. Международный маркетинг. — М.: Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2009. — 283 с.
15. Вачевський М. В., Скотний В. Г., Вачевський О. М. Промисловий маркетинг. — К.: Центр навчальної літератури, 2009. — 254 с.
16. Вісящев В. А., Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. Маркетинговий менеджмент. — Донецьк: НОРД-ПРЕС, 2007. — 440 с.
17. Вітренко А.О. Принципи взаємодії суб’єктно-інфраструктурних складових ринку рекламних послуг// Вісник КНТЕУ. – 2003. – №4. – С. 43– 49.
18. Войчак А. В. Маркетингові дослідження. - К.: КНЕУ, 2010. — 120 с.
19. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра, 2006. — 717 с.
20. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг. — Л.: ЛБІ НБУ, 2009. — 256 с.
21. Гончарук Я. А., Павленко А. Ф., Скибінський С. В. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2009. — 391с.
22. Дайновський Ю. А. Маркетингова товарна політика. — Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2009. — 52 с.
23. Данілова Л.Л., Петровська С. В. Ціноутворення та маркетингова цінова політика. — К.: КНТЕУ, 2006. — 130с.
24.