3289.Дипломна робота на тему: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття та цілі маркетингової діяльності підприємства 6
1.2.Характеристика чинників впливу на маркетингову діяльність підприємства 16
1.3.Методичні підходи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства 22
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ХАО» 31
2.1.Характеристика господарської діяльності підприємства та аналіз ринку його функціонування 31
2.2. Аналіз стану маркетингової діяльності 44
2.3.Оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства 62
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ХАО» 69
3.1. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві 69
3.2. Обгрунтування програми реалізації напрямків вдосконалення маркетингової діяльності 77
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
ДОДАТКИ 107