3316. Курсова робота з медіапланування на тему: Розроблення медіастратегії підприємства ТОВ «Екско Плюс»
Зміст
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБЛЕННЯ МЕДІАСТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Поняття та сутність медіастратегії підприємства 5
1.2. Методичні засади розробки медіастратегії підприємства 7
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕКСКО ПЛЮС» З ПОЗИЦІЙ РОЗРОБКИ ЙОГО МЕДІАСТРАТЕГІЇ 14
2.1. Аналіз маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Екско Плюс» 14
2.2. Оцінювання медіастратегії ТОВ «Екско Плюс» 19
3. ШЛЯХИ РОЗРОБКИ МЕДІАСТРАТЕГІЇ ТОВ «ЕКСКО ПЛЮС»
НА РИНКУ 27
3.1. Розроблення маркетингової комунікаційної програми підприємства 27
3.2. Обґрунтування медіастратегії підприємства 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
ДОДАТКИ 44