3317. Курсова робота з медіапланування на тему: Реалізація медіаплану: досягнення стратегічних та тактичних цілей (на прикладі ТОВ «Ківі Едженсі»)
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕДІАПЛАНУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Медіапланування: сутність та поняття 5
1.2. Особливості формування стратегічних та тактичних цілей
підприємства 8
2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ТОВ «КІВІ ЕДЖЕНСІ» 13
2.1. Дослідження процесу медіапланування ТОВ «Ківі Едженсі» 13
2.2. Оцінка маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах 18
2.3. Формування комунікаційної стратегії ТОВ «Ківі Едженсі» 21
3. РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МЕДІАПЛАНУ ТОВ «КІВІ ЕДЖЕНСІ» 26
3.1. Розробка та реалізація комунікаційної програми підприємства 26
3.2. Шляхи реалізації плану маркетингу та реклами на
ТОВ «Ківі Едженсі» 31
3.3. Досягнення стратегічних та тактичних цілей на основі розробленого медіаплану 40
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 51