3327. Дипломна робота на тему: Формування стратегії виходу іноземної компанії на український ринок
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНI ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГIЇ ВИХОДУ IНОЗЕМНОЇ КОМПАНIЇ НА РИНКИ 7
1.1. Цільові орієнтири, сутність та характеристика стратегії розвитку підприємства 7
1.2. Класифікація видів стратегій 15
1.3. Методичний інструментарій забезпечення стратегій виходу на міжнародний ринок 23
РОЗДІЛ 2. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ КОМПАНІЇ “DKK Plastics” НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК 31
2.1. Сучасний стан розвитку міжнародних та вітчизняних ринків виробничих відходів 31
2.2. Аналіз рівнів ринку виробничих відходів в Україні 42
2.3. Організаційна структура та оцінка ресурсного потенціалу “DKK-Pastics” 51
РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНІСТІ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ КОМПАНІЇ
НА УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК 59
3.1. Формування альтернативних варіантів стратегії виходу компанії на український ринок 59
3.2. Фінансові показники реалізації результативності стратегії виходу компанії на ринок в Україні 67
3.3. Оцінювання перешкод виходу іноземної компанії на український ринок та мінімізація ризиків 76
3.4. Імплементація екологічної складової та соціальної відповідальності в стратегію виходу компанії на ринок в Україні….........................................…. 84
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93
ДОДАТКИ 102