3451. Індивідуальне завдання з дисципліни бізнес-планування
ЗАВДАННЯ
Розробити фінансовий розділ бізнес плану за наступною структурою:
1. Скласти розгорнутий план доходів та видатків на 2014-2018 рік та на основі нього заповнити (скласти) табл. 1. «Фінансові результати» форми №2 «Звіт про фінансові результати» річної фінансової звітності підприємств.
2. Скласти план руху готівкових коштів на 2013-2018 рік (можна використати форму «Звіту про рух готівкових коштів» [форму №3 річної фінансової звітності підприємств])
3. Визначити необхідну суму власних коштів для інвестицій
4. Розрахувати точку беззбитковості виробництва
5. Розрахувати показники: строк окупності (PP), дисконтований строк окупності (DPP), чисту поточну вартість (NPV), внутрішню норму окупності (IRR – використавши функцію в MS Excel – ВСД «внутренняя ставка доходности»), рентабельність інвестицій (РІ).
НЕОБХІДНІ РОЗРАХУНКИ ПО ІНШИХ РОЗДІЛАХ БІЗНЕС-ПЛАНУ
(МАРКЕТИНГ, ПЛАН-ВИРОБНИЦТВА, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН)
ВИКОНАТИ У ВИГЛЯДІ ОКРЕМИХ ТАБЛИЦЬ АБО ДОДАТКІВ.
Вихідна інформація
1. Режим роботи:
кількість годин роботи за зміну 8
кількість змін за добу 3
тривалість робочого тижня, днів 5
кількість робочих днів у рік 300
Характер виробництва - 10 місяців безперервного виробництва
на рік, 2 міс. - зупинка виробництва
Доплата за роботу в нічний час, % 28
2. Вихідна сировина - імпортні сухі лимонні вичавки
3. Ціна 1 т пектину, тис. дол. США з ПДВ - 18,500 (2014р. і 2015р.)
19,500 тис. дол. США (2016р. і 2017р.)
20,500 тис. дол. США (2018р.)
4. Потреба в енергетичних ресурсах і воді:
Вид ресурсу Од. виміру Витрати ресурсів на комунальні потреби (річна потреба) Витрати ресурсів на технологічні потреби (витрати в розрахунку на 1 т готової продукції) Ціна за одиницю з ПДВ,
дол. США
Електроенергія тис. кВт-год 50 7,1 15,00
Вода м3 2000 154,1 0,63
Газ природний тис. м3 100 7,5 585,93
Стічні води м3 2000 92,5 0,38
Очікується щорічне зростання вартості ресурсів на 1% (починаючи з 2015 року)
5. Сировина і матеріали
Вихід пектину з основної сировини (лимонних вичавок), % 30
Ціна за 1 т з ПДВ лимонних вичавок, тис. дол. США 1380
Для пакування пектину використовуються паперові мішки 4 шарові, білі, місткістю 13,5 кг
На кожен мішок наклеюються етикетка з інформацією про виробника та продукцію
Ціна 1000 шт. мішків з ПДВ, дол. США 453
Ціна 1000 шт. етикеток з ПДВ, дол. США 8
6. Штатний розпис **, ***
Професія (категорія персоналу) Чисельність, чол. Місячна тарифна ставка (оклад), дол. США
Виробничий персонал (на 1 зміну)*
Технолог 1 621
Оператор 6 358
Транспортні робітники 1 353
Електрик 1 353
Сантехнік 1 353
Мол. облс. прсонал (МОП) 1 303
Всього виробничого персоналу на 1 зміну 11
Охоронець 4 333
Адміністративно-управлінський персонал 5 604
* при визначенні чисельності виробничого персоналу та його заробітної плати врахувати
режим роботи підприємства та характер виробництва.
При розрахунку чисельності виробничого персоналу необхідно врахувати безперервне виробництво - тобто працівники в тиждень працюють 5 днів, але виробництво не зупиняється. Тобто, щоб розрахувати потребу у виробничому персоналі з врахуванням безперервності необхідно використати коефіцієнт змінності, який розраховується як відношення кількості днів у тижні (7) до кількості робочих днів у тижні (5), і на цей коефіцієнт домножити добуток кількості працівників для роботи в одну зміну*3зміни.
** нарахування на заробітну плату - в залежності від класу професійного ризику виробництва (п.5 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» №2464-VI від 08.07.2010) – для 21 класу ставка єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 37,18%
*** доплата за роботу в нічний час 28
7. Витрати на поточний ремонт і утримання основних засобів
Будинки та споруди, % від кошторисної вартості 3
Обладнання, % від кошторисної вартості обладнання з монтажем 5
Припускається, що ремонт та обслуговування проводять сторонні організації, тому дані витрати включають в себе ПДВ
8. Адміністративні витрати та витрати на збут
Адміністративні витрати (крім заробітної плати) та витрати на збут з ПДВ, % від вартості реалізованої продукції (з ПДВ) 2,81
9. Інвестиції в основний капітал, тис. дол. США:
Будівельні роботи 1662
Обладнання 200
Монтажні роботи 1156
Всього за кошторисом 3018
10. Виробнича потужність підприємства та графік виходу на повну потужність
Виробнича потужність підприємства, т готової продукції за зміну 0,4
Використання виробничої потужності, %
2014 83
2015 87
2016 92
2017 100
2018 100
11. Графік реалізації проекту
Розробка бізнес-плану, проектної документації 01.01-01.05.2013
Переговори щодо залучення кредиту 01.05-30.06.2013
Будівництво, придбання обладнання, монтажні та пусконалагоджувальні роботи 01.07-31.12.2013
Готовність до експлуатації з 01.01.2014
12. Витрати на розробку бізнес-плану та проектної документації, тис. дол. США 91
13. Фінансування проекту.
Для фінансування проекту (для інвестицій в основні засоби) залучається кредит на 3,5 років з виплатою в кінці календарного року
Дата отримання кредиту - 1.07.2013
Погашення основної суми боргу (тіла кредиту) здійснюється рівномірно в кінці року.
Перші півроку - пільговий період - виплачуються лише відсотки, основна сума боргу не виплачується
Ставка відсотку за кредит, % - 16
Сума кредиту, тис. дол. США - 1800
Необхідні власні інвестиції в основний капітал та в оборотні кошти визначити самостійно.
Норматив власних оборотних коштів – в розмірі трьохмісячної потреби в оборотних коштах (враховуємо всі виробничі витрати) при роботі на повну потужність підприємства.
14. Система оподаткування.
Підприємство перебуває на повній системі оподаткування, та сплачує всі податки та збори згідно з діючим законодавством
В задачі врахувати сплату податку з прибутку підприємств, податку на додану вартість, нарахувань на заробітну плату.
Податок з прибутку - 16 відсотків.
ПДВ - 17 відсотків.
15. Реалізація продукції та закупка сировини
З метою спрощення розрахунків вважати, що реалізація продукції і придбання сировини здійснюється в рік виробництва. Перехідні запаси готової продукції та сировини не створюються.
16. Амортизація
Для розрахунку амортизації вважаємо, що будівлі і споруди мають строк амортизації (термін корисного використання) – 15 років, обладнання (з вартістю монтажу) – 5 років. Спосіб нарахування амортизації – пропорційний (прямолінійний).
Действующие акции
АКЦИИ!!!
Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!
1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.
2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!
3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).
4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!
Новые работы
- 4291. Курсова робота на тему: Дослідження особливостей обліку, аналізу та аудиту використання трудових ресурсів та фонду оплати праці на підприємстві
- 4290.Курсова робота з предмету маркетингові дослідження на тему: Дослідження споживачів товарів ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
-
Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
-
Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
-
Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...