3472. Курсова робота Обґрунтування зміни ціни існуючого товару з використанням графіка та кривої беззбитковості
Тема 4.
Вступ.
Розділ 1. Види та сутність витратних методів ціноутворення.
Розділ 2. Маркетингова характеристика підприємства.
Розділ 3. Обґрунтування доцільності зміни ціни на (вказати конкретний товар) з використанням графіка та кривої беззбитковості
Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо удосконалення цінової політики підприємства (8-12 стор) (подати основні напрямки та конкретні заходи, спрямовані на підвищення ефективності цінової політики підприємства)
Фірма реалізує продукцію за оптовою ціною підприємства Р0. У поточних умовах щомісячний продаж становить в середньому Q0 одиниць. Вихідні дані для розрахунків подаються у табл.3.1. Необхідно:
4. Розрахувати, якою має бути беззбиткова зміна випуску в разі підвищення оптової ціни на 13,6 %.
5. Розглянути не менш ніж 7 можливих сценаріїв реакції попиту на 13,6 -відсоткове підвищення ціни та побудувати графік беззбитковості.
6. Розглянути варіанти зміни ціни табл. 3.2. Зробити висновки щодо можливого цінового діапазону з урахуванням гранично можливого обсягу виробництва.
Таблиця 3.1
Вихідні дані
№ п/п Показники Одиниці виміру Значення показника
1. Змінні витрати на одиницю продукції, грн. грн. 4,63
2. Поточна оптова ціна, Р0 грн. 9,52
3. Поточний обсяг виробництва, Q0 шт 450600
4. Гранично можливий обсяг виробництва, Q1 шт 580600
5. Планова зміна оптової ціни % 13,6