3474. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Зв’язки з громадськістю будівельної компанії ТОВ «ЕКСКО Плюс»
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБЛЕННЯ PR-КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність поняття зв’язки з громадськістю, PR-кампанії підприємства 6
1.2. PR як елемент маркетингових комунікацій 18
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ТОВ «ЕКСКО ПЛЮС» 24
2.1. Аналіз комунікаційної діяльності ТОВ «Екско Плюс» 24
2.2. Оцінювання організації PR-кампаній ТОВ «Екско Плюс» (приклади проведених PR-заходів, комунікацій) 40
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ PR-КАМПАНІЇ ТОВ «ЕКСКО ПЛЮС» 49
3.1.Розроблення маркетингової комунікаційної програми ТОВ «Екско Плюс» 49
3.2. Обґрунтування PR-кампанії ТОВ «Екско Плюс» 67
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 72
ДОДАТКИ 79