3476. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Управління рекламними кампаніями в мережі Інтернет
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМОЮ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Інтернет-реклама: сутність поняття, особливості просування 6
1.2. Види реклами та типи її розміщення в мережі Інтернет 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМНИМИ КАМПАНІЯМИ КЛІЄНТІВ ПП "БІГ ТАЙМ" 26
2.1. Оцінювання зовнішнього середовища ПП "Біг Тайм" 26
2.2. Функціональний аналіз рекламних кампаній клієнтів ПП "Біг Тайм" в мережі Інтернет 37
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМНИМИ КАМПАНІЯМИ КЛІЄНТІВ ПП "БІГ ТАЙМ" 48
3.1. Обгрунтування вибору інтернет-рекламних комунікацій клієнтів ПП "Біг Тайм" 48
3.2. Контроль впровадження та оцінювання інтернет-рекламних кампаній клієнтів ПП "Біг Тайм" 56
ВИСНОВКИ 64
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69
ДОДАТКИ 74