3485.Бакалаврська робота на тему: Організація виробництва нових товарів та освоєння ринку
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НОВИХ ТОВАРІВ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5
1.1.Сутність ринку, його структура та функції 5
1.2. Теоретичні основи організації виробництва нової продукції 10
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності заходів з організації виробництва нової продукції 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЮГАМЕТ» 24
2.1. Аналіз конкурентної стратегії підприємства 24
2.2. Розробка проекту виведення нового товару на ринок 53
2.3. Оцінка ефективності заходів щодо виведення нової продукції на ринок 43
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ТА ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ «ЮГАМЕТ» В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ 49
3.1.Удосконалення процесу організації виробництва на підприємстві 49
3.2. Впровадження заходів з підвищення ефективності просування нового товару на ринок 54
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ