3558. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Міжнародні авіалінії України» та шляхи його вдосконалення
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1.Сутність, цілі та основні завдання маркетингової діяльності підприємства 6
1.2.Характеристика процесу управління маркетинговою діяльністю 18
1.3. Методичні підходи оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ “МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ” 38
2.1. Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Міжнародні Авіалінії України» 38
2.2. Дослідження особливостей планування і організації маркетингової діяльності ПрАТ «Міжнародні Авіалінії України» 55
2.3.Оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Міжнародні Авіалінії України» 75
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРАТ “ МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ” 85
3.1.Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ПрАТ «Міжнародні авіалінії України» 85
ВІДНОСНА ЧАСТКА РИНКУ 92
3.2.Обгрунтування програми реалізації напрямків вдосконалення маркетингової діяльності ПрАТ «Міжнародні авіалінії України» 96
ВИСНОВКИ 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111
ДОДАТКИ 119