3586. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Цінова політика підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність цінової політики та фактори, що на неї впливають 6
1.2. Етапи розробки цінової політики підприємства 18
1.3. Методи оцінки ефективності ціноутворення на підприємстві 34
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 40
2.1. Характеристика механізму ціноутворення ТОВ «Торговий дім «Арден» 40
2.2. Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес ціноутворення 51
2.3. Оцінка ефективності діючої цінової політики підприємства 63
РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТУВАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 76
3.1. Моделі вибору цінової політики підприємства 76
3.2. Розробка цінової стратегії ТОВ «Торговий дім «Арден» 80
3.3. Прогнозна оцінка цінової політики підприємства 89
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 98
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104
ДОДАТКИ 112