3594. Випускна кваліфіційна робота на тему : Розробка рекламної кампанії на підтримку бренду
ВСТУП……… 3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні ЗАСАДИ рекламної ДІЯЛЬНОСТІ підприємства на підтримку бренду
1.1. Роль реклами в процесі формування бренду підприємства………6
1.2.Основні етапи розробки рекламної кампанії на підтримку бренду підприємства……… 20
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ФЛАМІНГО ТЕКСТИЛЬ»…………………………………………….. 27
2.1. Характеристика конкурентного середовища ПП «Фламінго Текстиль»……………………………………………………………………. 27
2.2.Аналіз та оцінка ефективності рекламної діяльності ПП «Фламінго Текстиль»…………………………………………………………………… 37
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ФЛАМІНГО ТЕКСТИЛЬ»……………………… 48
3.1.Обгрунтування вибору засобів для розробки рекламної кампанії на підтримку бренду ТМ «Фламінго Текстиль»………… 48
3.2. Розробка рекламної кампанії на підтримку бренду ТМ «Фламінго Текстиль»……56
ВИСНОВКИ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ… 69
ДОДАТКИ 75