3615. Контрольна робота з маркетингу, НАСОА
ПЛАН
Варіант 11
Завдання контрольної роботи
1.Теоретичне питання
1.Життєвий цикл продукту та пояснити його вживання та обмеження 3
2.Завдання з розрахункової контрольної роботи
- параметри ринкової взаємодії 12
1.Теоретичне питання 3
126.Поняття «ціна», цілі ціноутворення для торгових фірм, урядових підрозділів і некомерційних організацій 3
2.Завдання з розрахункової контрольної роботи 3
- параметри ринкової взаємодії 9
Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів
Вихідні дані для розрахунків:
Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту):
- попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp
- пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D
Етапи виконання роботи:
1. Дослідити взаємодію покупців (Q1-Q2)
2. Дослідити взаємодію продавців (S1-S2)
3. Розрахувати ринкові параметри (Q1 – S1, Q1-S2, Q2-S1, Q2-S2)
4. Зробити висновки щодо ринкової ситуації.
5. Дати пропозиції стосовно ринкової ситуації шляхом зміни формули поведінки одного з ринкових агентів (Q1, Q2, S1, S2)
6. Зробити остаточні висновки
- сегментація ринку банківських послуг 15
1. За вихідними даними статистичних обстежень та обраних сегментаційних перемінних виконати розрахунки і побудувати матриці.
3.Літературні джерела 19