3739. Дипломна робота на тему: Стратегія позиціонування підприємства на міжнародних ринках
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 5
1.1. Сутність та особливості позиціонування підприємства на зарубіжному ринку 5
1.2. Класифікація стратегій позиціонування підприємства 14
1.3. Моделі стратегічного позиціонування підприємства 22
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «PRIMAVERA» НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ 34
2.1.Загальна характеристика та аналіз ринку діяльності ТОВ «Primavera» 34
2.2.Аналіз факторів мікро- та макромаркетингового середовища 44
2.3.Дослідження особливостей стратегічного позиціонування ТОВ «Primavera» на зарубіжному ринку 60
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 70
3.1. Розробка рекомендацій та стратегії позиціонування ТОВ «Primavera» на зарубіжних ринках 72
3.2. Обгрунтування ефективності запропонованих заходів 81
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 94
ДОДАТКИ 102