3757. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Реклама і зв’язки з громадськістю у системі комунікацій підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1.Сутність системи маркетингових комунікацій підприємства 6
1.2.Місце реклами та зв’язків з громадськістю в системі комунікацій підприємства 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ТОВ «НОВІ ЛЮДИ ПРОДАКШН» 22
2.1. Аналіз комунікаційної діяльності ТОВ «Нові люди продакшн» 22
2.2. Аналіз та оцінювання ефективності реклами та зв’язків з громадськістю досліджуваного підприємства 31
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ТОВ «НОВІ ЛЮДИ ПРОДАКШН» 45
3.1.Розробка комунікаційної програми ТОВ «Нові люди продакшн» 45
3.2. Обгрунтування PR-кампанії ТОВ «Нові люди продакшн» 51
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69