3765. Курсова робота на тему: Особливості маркетингу у міжнародному бізнесі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади маркетингу у міжнародному бізнесі 6
1.1. Поняття та етапи маркетингових досліджень у міжнародних корпораціях 6
1.2. Корпоративні стратегії розвитку підприємства та реалізації міжнародного бізнесу 11
1.3. Ретроспективний аналіз маркетингу 15
Розділ 2. Аналіз маркетингових досліджень у міжнародних корпораціях 18
2.1.Специфіка маркетингових досліджень у міжнародних корпораціях України 18
2.2. Особливості маркетингових досліджень українських корпорацій на міжнародному рівні 29
2.3. Сучасні тенденції та проблеми сучасних маркетингових досліджень у міжнародних корпораціях 45
2.4.Перспективні напрями розвитку маркетингових досліджень у міжнародному бізнесі 49
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55