3767. Курсова робота на тему: Розробка маркетингової стратегії в міжнародному бізнесі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 5
1.1. Сутність міжнародної маркетингової стратегії як основної функції міжнародного менеджменту 5
1.2.Значення маркетингових досліджень при розробці міжнародної маркетингової діяльності 8
1.3. Процес формування маркетингової стратегії в міжнародному бізнесі 10
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «PRIMAVERA» НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ 16
2.1.Загальна характеристика та аналіз ринку діяльності ТОВ «Primavera» 16
2.2.Аналіз факторів макромаркетингового середовища 19
2.3. Аналіз факторів мікромаркетингового середовища 27
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК 32
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43