3768. Курсова робота на тему: Міжнародний франчайзинг
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ ФОРМИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ 5
1.1. Поняття франйчазингу та його типи 5
1.2. Переваги та вади франчайзингу 10
1.3. Види та форми франчайзингу в міжнародній бізнес-практиці 12
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНОГО СТАНУ МІЖНАРОДНОГО ФРАНЧАЙЗИНГУ 17
2.1. Етапи розвитку міжнародного франчайзингу 17
2.2. Світові масштаби поширення міжнародного франчайзингу та роль США у цьому 22
2.3. Аналіз сучасного стану франчайзингу в країнах Західної та Центрально-Східної Європи 28
РОЗДІЛ 3 ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ФРАНЧАЙЗИНГУ 35
3.1. Пріоритетні шляхи розвитку франчайзингу в Україні та їх зв'язок зі світовими трендами 35
3.2. Пропозиції щодо удосконалення діяльності франчайзера та франчайзі 40
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 57