3778.Випускна кваліфікаційна робота на тему: Психологічні детермінанти та критерії формування позитивного іміджу підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ ТА КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття іміджу підприємства 6
1.2. Етапи, принципи та механізми формування іміджу організації 10
1.3 Ступінь розробленості проблеми психологічних детермінант та критеріїв формування позитивного іміджу підприємства 14
Висновки до розділу 1 19
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИК ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ ТА КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 21
2.1. Програма дослідження психологічних детермінант і критеріїв формування позитивного іміджу підприємства та характеристика вибірки..21
2.2 Обґрунтування психодіагностичного інструментарію дослідження 24
Висновки до розділу 2 28
РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА КРИТЕРІЇВ ЙОГО ФОРМУВАННЯ 29
3.1. Аналіз результатів анкетування 29
3.2. Результати дослідження проявів внутрішнього іміджу підприємства.36
3.3 Кореляційні зв’язки компонентів внутрішнього іміджу організації 43
3.4. Практичні рекомендації щодо формування позитивного іміджу організації 46
Висновки до розділу 3 52
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56
ДОДАТКИ 64