3821. Контрольна робота з внутрігосподарського контролю
ЗМІСТ
(номер 5 по списку, остання заліковки 5)
ВСТУП 3
Теоретична частина контрольної роботи 4
5.Правові засади внутрішньогосподарського контролю 4
30. Організація контролю нерозподілених прибутків (непокритих збитків) 7
Тести 9
5. Державний контроль здійснюють:
а) незалежні аудиторські компанії;
б) фінансова інспекція України;
в) міністерства, державні комітети, концерни, асоціації;
г) власники підприємства;
д) правильної відповіді немає.
21. За повнотою охоплення контрольних функцій суб’єктами внутрішньогосподарського контролю є:
а) суб’єкти контролю до обов’язків яких безпосередньо не відноситься контрольні функції, але які в силу господарської необхідності виконують їх;
б) суб’єкти контролю до обов’язків яких входить виконання як функціональних обов’язків, так і інших функцій;
в) суб’єкти контролю, що виконують контрольні функції з метою реалізації тих функцій управління, що закріплені за ними;
г) суб’єкти контролю у функціональні обов’язки яких входить лише здійснення контрольної діяльності обов’язки суб’єкта з проведення контрольних заходів, що повинні бути закріплені документально;
д) всі відповіді правильні.
38. На завершальній стадії контрольно-ревізійного процесу здійснюють:
а) складання індивідуальних робочих планів контролерів;
б) розробку програми перевірки;
в) розробку пропозицій щодо усунення виявлених у ході контролю недоліків і порушень;
г) документальну перевірку;
д) всі відповіді правильні.
Практична частина контрольної роботи 10
3.1) заповнення вихідних даних з використанням коефіцієнта x;
3.2) складання інвентаризаційного опису необоротних активів (додаток Б), інвентаризаційного опису запасів (додаток В), акту про результати проведення інвентаризації грошових коштів (додаток Д), акту інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами (додаток Е) на основі даних табл. 2;
3.3) складання звіряльної відомості результатів інвентаризації необоротних активів (додаток Ж) та звіряльної відомості результатів інвентаризації запасів (додаток З) на основі даних інвентаризаційних описів;
3.4) складання протоколу інвентаризаційної комісії (додаток И) на основі даних звіряльних відомостей та актів інвентаризації;
3.5) відображення господарських операцій в журналі реєстрації, який необхідно навести у тексті роботи на основі протоколу інвентаризаційної комісії.
У ТОВ «Лев-кераміка» (ЄДРПОУ - 45667321) відповідно до наказу від 25.10.20__ № 1 проведено щорічну інвентаризацію активів та зобов’язань, результати якої представлено у табл. 2.
Організацію інвентаризації та контроль за її проведенням покладено на постійно діючу інвентаризаційну комісію у складі: голова комісії – А. І. Дмитренко, директор; члени комісії – Г. В. Василенко, заступник директора, Р.О. Голенко, бухгалтер.
Інвентаризацію проведено у присутності матеріально відповідальних осіб: головного інженера П. І. Сидоренка; начальника складу Б. І. Граба; касира О. І. Петрової.
Інвентаризацію окремих об’єктів проведено в такі терміни: товарно-матеріальних цінностей на складах - 03.11.20__ р.; грошових коштів у касі - 07.11.20__ р.; основних засобів, нематеріальних активів - 08.11.20__ р.; розрахунків із покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами - 10.11.20__ р.
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31