3842.Курсова робота на тему: Управління організаційною поведінкою персоналу суб’єкта ресторанного бізнесу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЮ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність, принципи та види організаційної поведінки 5
1.2. Моделі організаційної поведінки 8
1.3. Управління організаційною поведінкою персоналу ресторанного бізнесу 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЮ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «КУПАВА» 16
2.1. Загальна характеристика та аналіз господарської діяльності ресторану “Купава” 16
2.2. Дослідження структури управління персоналом на підприємстві ресторанного бізнесу 22
2.3. Оцінка ефективності управління поведінкою персоналу в ресторанному бізнесі 30
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЮ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ РЕСТОРАНУ «КУПАВА» 35
3.1.Обгрунтування напрямків вдосконалення управління організаційною поведінкою персоналу ресторану 35
3.2.Економічне обгрунтування проекту вдосконалення ефективності управління персоналом на підприємстві 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
ДОДАТКИ 55