3843. Курсова робота на тему: Забезпечення конкурентоспроможності підприємства шляхом перегляду асортименту
ЗМІСТ
РЕФЕРАТ 3
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1.Сутність, види конкурентоспроможності підприємства та фактори впливу на неї 6
1.2.Управління конкурентоспроможністю підприємства на основі перегляду асортименту 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТДВ «КОНОТОПМ’ЯСО» 18
2.1.Аналіз ринку м’ясної та ковбасної продукції 18
2.2. Аналіз господарської діяльності ТДВ «Конотопм’ясо» 24
2.3.Оцінка конкурентоспроможності ТДВ «Конотопм’ясо» 31
Нива Переяславщини 33
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТДВ «КОНОТОПМ’ЯСО» 38
3.1. Обгрунтування заходів підвищення конкурентоспроможності ТДВ «Конотопм’ясо» на основі перегляду його асортименту 38
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 49
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 57
ДОДАТКИ 64