3849. Курсова на тему: Розробка стратегічних альтернатив розвитку підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1.Техніко-економічна характеристика підприємства 5
2.Стратегічні альтернативи розвитку підприємства, їх сутність, види і методи формування 5
3.Формування та аналіз стратегічних альтернатив 18
3.1.Визначення можливостей розвитку підприємства за матрицею І.Ансоффа 18
3.2.Оцінка стратегічних альтернатив підприємства за його СГП матричними методами (модель Дібба-Сімкіна) 24
4.Вибір стратегічного напряму розвитку підприємства 24
4.1.Перегляд стратегічних альтернатив в межах обраної загальної стратегії і вибір конкретної стратегії розвитку підприємства 36
4.2.Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу «Дегустації «Органічної дитячої булочки зі стевією та висівками»» 40
4.3.Розроблення бюджету маркетингу 45
4.4.Визначення очікуваних результатів від впровадження заходу 46
4.5.Розрахунок показників економічної ефективності запропонованого заходу 48
4.6.Вплив запропонованого заходу на показники роботи підприємства 49
ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54