3855. Курсова робота з маркетингу на тему Маркетингова діяльність підприємств в мережі інтернет
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади маркетингової діяльності підприємства в мережі Інтернет 5
Розділ 2.Аналіз маркетингової стратегії просування товарів «GL SEEDS» 11
2.1.Характеристика маркетингового середовища підприємства 11
2.2.Аналіз маркетингового просування товарів «GL SEEDS» 18
Розділ 3.Рекомендації щодо формування маркетингової стратегії просування товарів «GL SEEDS» 26
3.1.Розробка стратегічного маркетингового плану просування товарів 26
3.2.Оцінювання ефективності рекомендованої стратегії просування товарів 31
Висновки 34
Списки використаних джерел 37
Додатки 41