3870. 1 розділ дипломної роботи на тему: Розробка та реалізація рекламної кампанії підприємства»
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБЛЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Реклама як елемент системи маркетингових комунікацій 6
1.2. Рекламна кампанія підприємства: сутність поняття, цілі 17
1.3. Етапи планування рекламної кампанії підприємства 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЕКСКО ПЛЮС» 22
2.1.Аналіз конкурентного середовища ТОВ «Екско Плюс» 33
2.2. Дослідження рекламної діяльності ТОВ «Екско Плюс» 33
2.3.Оцінювання рекламних кампаній ТОВ «Екско Плюс» 33
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОВ «ЕКСКО ПЛЮС» 33
3.1.Розроблення комунікаційної програми ТОВ «Екско Плюс» 33
3.2.Обгрунтування креативної концепції рекламної кампанії ТОВ «Екско Плюс» 33
3.3.Реалізація рекламної кампанії ТОВ «Екско Плюс» 33
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 33