3876.Курсова робота на тему: Сучасні методи ціноутворення
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ 5
1.1.Основні теоретичні підходи до методів ціноутворення 5
1.2.Функції та види ціноутворення 7
1.3. Етапи та методи ціноутворення 9
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ ДОСКОНАЛОЇ І НЕДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 12
2.1.Ціноутворення в умовах досконалої конкуренції 12
2.2.Ціноутворення в умовах недосконалої конкуренції 13
2.3.Оцінка використання методів ціноутворення на ТОВ «Магазин «Київський»» 16
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАНИХ МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА УКРАЇНСЬКИЇ ПІДПРИЄМСТВАХ 20
3.1.Особливості ціноутворення на ТОВ «Магазин «Київський»» 20
3.2.Використання сучасних методів ціноутворення на ТОВ «Магазин «Київський»» 22
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30