3891. Випускна кваліфікаційна робота на тему: «Рекламування послуг медичного закладу»
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Рекламна діяльність підприємства: сутність та характеристика поняття
1.2. Планування та організація рекламної діяльності підприємства
1.3.Особливості нестандартних підходів до рекламування послуг підприємства / Специфічні особливості рекламування послуг медичних закладів
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «МЕДІСА-С»
2.1. Конкурентне середовище ТОВ «Медіса-С»
2.2. Аналіз рекламної діяльності ТОВ «Медіса-С»
2.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності ТОВ «Медіса-С»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «МЕДІСА-С»
3.1. Обгрунтування вибору нестандартних засобів рекламування послуг ТОВ «Медіса-С»
3.2. Розробка рекламної кампанії ТОВ «Медіса-С»
3.3. Розробка макетів нестандартних засобів рекламування послуг ТОВ «Медіса-С»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ