3940. Курсова робота на тему Управління обсягом реалізації послуг на туристичних підприємствах
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБСЯГОМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 5
1.1. Сутність, цілі та структурно-логічна схема процесу управління обсягом реалізації послуг на туристичних підприємствах 5
1.2. Методичний інструментарій та порядок проведення економічного аналізу обсягу реалізації туристичного продукту на підприємствах туризму 10
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УПРАВЛІННЯ ОБСЯГОМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз показників управління обсягом реалізації послуг на ТОВ «ТЕЗ ТУР» 19
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОБСЯГОМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 31
3.1.Шляхи вдосконалення управління обсягом реалізації послуг на туристичних підприємствах 31
3.2.Обгрунтування пропозицій по вдосконаленню управління обсягом реалізації послуг на ТОВ «ТЕЗ ТУР» 37
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45