3985. Дипломна магістерська робота на тему: Стратегічне управління комунікаціями бренду
ЗМІСТ
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ БРЕНДУ 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ «WOMAN MAGAZINE» 9
2.1. Маркетингове середовище підприємства 20
2.2.Стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Нові люди продакшн» щодо управління комунікаціями бренду 20
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ БРЕНДУ 48
3.1.Обгрунтування шляхів вдосконалення стратегічного управління комунікаціями бренду 48
3.2.Розробка стратегії управління комунікаціями бренду «Woman magazine» 55
ВИСНОВКИ 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73
ДОДАТКИ 78