3994. Особливості розвитку міжнародної маркетингової діяльності компанії
ЗМІСТ
Список використаних скорочень 3
Вступ 4
1. Аналіз міжнародної маркетингової діяльності компанії (стратегії маркетингу та сегментація ринків залежно від цілей на зовнішніх ринках, підходи до міжнародної сегментації, стратегії позиціювання, типи моделей виходу на зовнішній ринок) 7
2. Особливості маркетингового комплексу компанії на різних ринках 17
2.1.Міжнародна товарна політика (види товарної політики на зарубіжних ринках, типи товарних стратегій) 17
2.2.Міжнародні канали розподілу (специфіка каналів розподілу компанії на різних ринках) 21
2.3. Міжнародна цінова політика (цілі ціноутворення, цінові стратегії, інструменти цінової стратегії) 26
3. Основні конкурентні переваги компанії Nestlé на зарубіжних ринках 31
4. Напрями розвитку міжнародної маркетингової діяльності компанії 37
Висновки 39
Рекомендації 41
Джерела вторинної інформації 42
Додатки 43