4035.Дипломна робота на тему: Організація обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями та замовниками
		
	ЗМІСТ
ВСТУП    4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ    8
1.1.Економічна сутність та значення розрахунків з покупцями і замовниками    8
1.2.Огляд нормативно – правового забезпечення та літературних джерел з обліку, аналізу і аудиту розрахунків з покупцями і замовниками    16
1.3.Організаційно – економічна характеристика підприємства, його галузеві особливості та оцінка фінансового стану    22
Висновки до розділу 1    32
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА    34
2.1.Організація обліку розрахунків з покупцями і замовниками    34
2.2.Оцінка стану синтетичного та аналітичного обліку розрахунків з покупцями і замовниками    45
2.3. Відображення інформації про стан розрахунків з покупцями і замовниками у формах звітності підприємства    50
2.4. Регламентація обліку розрахунків з покупцями і замовниками у міжнародних стандартах обліку    51
2.5. Шляхи удосконалення обліку розрахунків з покупцями і замовниками    56
Висновки до розділу 2    62
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА АНАЛІЗУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ    63
3.1.Організаційно – інформаційна модель аналізу розрахунків з покупцями і замовниками    63
3.2.Методика аналізу розрахунків з покупцями і замовниками підприємства    68
3.3.Напрями удосконалення організації і методики аналізу розрахунків з покупцями і замовниками    77
Висновки до розділу 3    86
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА    88
4.1.Система аудиту в Україні    88
4.2.Організація аудиту розрахунків з покупцями і замовниками    92
4.3.Методика аудиту розрахунків з покупцями і замовниками    100
4.4.Напрями удосконалення організації і методики аудиту розрахунків з покупцями і замовниками    109
Висновки до розділу 4    115
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ    117
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    122
ДОДАТКИ    131


                
		
		