4035.Дипломна робота на тему: Організація обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями та замовниками
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 8
1.1.Економічна сутність та значення розрахунків з покупцями і замовниками 8
1.2.Огляд нормативно – правового забезпечення та літературних джерел з обліку, аналізу і аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 16
1.3.Організаційно – економічна характеристика підприємства, його галузеві особливості та оцінка фінансового стану 22
Висновки до розділу 1 32
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА 34
2.1.Організація обліку розрахунків з покупцями і замовниками 34
2.2.Оцінка стану синтетичного та аналітичного обліку розрахунків з покупцями і замовниками 45
2.3. Відображення інформації про стан розрахунків з покупцями і замовниками у формах звітності підприємства 50
2.4. Регламентація обліку розрахунків з покупцями і замовниками у міжнародних стандартах обліку 51
2.5. Шляхи удосконалення обліку розрахунків з покупцями і замовниками 56
Висновки до розділу 2 62
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА АНАЛІЗУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 63
3.1.Організаційно – інформаційна модель аналізу розрахунків з покупцями і замовниками 63
3.2.Методика аналізу розрахунків з покупцями і замовниками підприємства 68
3.3.Напрями удосконалення організації і методики аналізу розрахунків з покупцями і замовниками 77
Висновки до розділу 3 86
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА 88
4.1.Система аудиту в Україні 88
4.2.Організація аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 92
4.3.Методика аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 100
4.4.Напрями удосконалення організації і методики аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 109
Висновки до розділу 4 115
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 117
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 122
ДОДАТКИ 131