4038.Практика Інтертоп Україна
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства 5
Розділ 2.Концепція маркетингу 4Р 12
2.1. Аналіз асортименту ТОВ «Інтертоп Україна» 12
2.2.Аналіз процесу ціноутворення на ТОВ «Інтертоп Україна» 15
2.3.Дослідження каналів розподілу ТОВ «Інтертоп Україна» 20
2.4.Аналіз маркетингових комунікацій ТОВ «Інтертоп Україна» 24
Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Інтертоп Україна» 35
3.1. Аналіз конкурентів ТОВ «Інтертоп Україна» з використанням Інтернет-ресурсів 35
3.2. Портрет цільового споживача ТОВ «Інтертоп Україна» 39
3.3. Система показників оцінки ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Інтертоп Україна» 43
3.4. Напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Інтертоп Україна» 45
ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55