4077.Тести (2 шт)

2020 рік, 15 стор. 250 грн
Нет заданного изображения
Основная цена 250,00 грн.
Описание

Тест 1
1. Нуклеарна сім'я:
1)сім'я, що потребує підтримки соціальнихслужб;
2)сім'я, що складається з чоловіка, дружини, їх дітей чи без них, які живуть окремо від інших родичів;
3)сім'я, що знаходиться на грані розлучення;
4)сім'я, що всиновила (вдочерила)дітей.
 
2.Асоціальна сім'я:
1)сім'я, що вступає у конфлікт з морально-правовими вимогами суспільства;
2)малозабезпечена сім'я;
3)багатодітна сім'я;
4)соціально незахищена сім'я, що потребує підтримки соціальних служб.
3. Репродуктивна функція сім'ї:
1) біологічне відтворення суспільства, задоволення потреби вдітях;
2)організація раціонального дозвілля членів сім'ї;
3)задоволення потреби у спілкуванні з близькими людьми;
4) задоволення матеріальних потреб.
4.Соціально-статусна функція сім'ї:
1) економічна підтримка неповнолітніх та непрацездатних членівсім'ї;
2) моральна регламентація поведінки членівсім'ї;
3) надання певного соціального статусу членам сім'ї, задоволення потреби в соціальному просуванні;
4) одержання людьми психологічного захисту та підтримки усім'ї.
5.Соціальна робота з сім'ями:
1)гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей здітьми;
2)система заходів щодо забезпечення державою сім'ї гарантованих умов життя;
3)система взаємодії соціальних органів держави та сім'ї, що спрямована на забезпечення повноцінного функціонування сім'ї;
4)соціалізація молодого покоління.
6.Соціальне інспектування сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах:
1) підготовка молоді до сімейного життя;
2)контроль соціального педагога за дотриманням прав людини в сім'ї, виявлення випадків їх порушень;
3)надання соціальних послуг сім'ї;
4)матеріальна допомога різним типам сімей.
7. Дитина:
1)особа віком до 14років;
2)особа віком до 16років;
3)особа віком до 18років;
4)особа віком до 21року.

8.Усиновлення:
1)переведення дитини-сироти з дитячого будинку на виховання в сім'ю усиновлювача;
2)прийняття усиновлювачем у свою сім'ю особи на правах сина чи дочки;
3)взяття дитини-сироти під опіку прийомними батьками;
4)тимчасове взяття дитини-сироти під опіку прийомним батьками.
 
9.Піклування встановлюється над дітьми у віці:
1)від народження до 6років;
2)від 6 до 14років;
3)від 14 - до 18років;
4)від 18 - до 21років.
10.Безпритульні діти:
1)які страждають від жорстокості та насильства;
2)які були покинуті батьками,самі залишили сім'ю чи державні заклади, де вони виховувалися, та не мають певного місця проживання;
3)діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
4)діти без певного місця проживання.

11. Дитячі будинки змішаного типу:
1)для дітей, що мають фізичні або розумові вади;
2)для розумово відсталих дітей;
3)для дітей дошкільного та шкільного віку;
4)для здорових дітей.
 
12.Правова поведінка:
1) цілеспрямований процес щодо озброєння людини правовими знаннями;
2)усвідомлена законослухняна діяльність людини у всіх сферах її життя;
3)знання людьми своїх юридичних та моральних прав та обов'язків;
4)знання законівУкраїни.
 
13.Термін здійснення соціального супроводження ДБСТ та прийомних сімей визначається індивідуально, але не менше:
1)1року;
2)0,5року;
3)0,6року;
4)1,5 року.


14.Об'єктами програми «Соціальний супровід дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей» не є:
1)вихованці ДБСТ;
2)прийомні діти;
3)прийомні батьки табатьки-вихователі;
4)соціальні працівники.
15.До надання юридичних послуг ДБСТ та прийомним сім'ям не відносять:
1)сприяння пошуку донорів для надання гуманітарноїдопомоги;
2)консультування батьків та дітей з юридичнихпитань;
3)захист прав та інтересівдітей;
4)допомога в оформленнідокументів.

16.До надання соціально-медичних послуг ДБСТ та прийомним сім'ям не відносять:
1)сприяння в організації медичного обстеження,госпітацізацїї;
2)надання батькам і дітям інформації про графіки роботи закладів соціального спрямування;
3)інформування батьків про вплив і наслідки вживання алкоголю, тютюну, наркотиків і т.д.;
4) інформування про можливості медичного обстеження.

17.Робота, спрямована на здійснення соціальної опіки, допомоги та патронажу дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей з метою подолання життєвих труднощів, збереження та підвищення їх соціального статусу:
1)соціальнийпатронаж;
2)соціальнаробота;
З) соціальнийсупровід;
4) соціальневиховання.



18.Середовище, яке зумовлює спосіб життя дитини, її соціальне існування; формуються нові соціальні якості дитини, її вміння та навички:
1)персональне середовище розвитку;
2)соціальнесередовище;
3)мікросередовище;
4)приватнесередовище.
 
19.Документ, прийнятий Генеральною Асамблеєю ООН 1989 року та ратифікований Україною 27 лютого 1991року:
1)Закону України "Про охорону дитинства";
2)Декларація прав дитини;
3)Конвенція про права дитини;
4)Сімейний кодекс України щодо захисту сім'ї тадитини.


20.Програма, мета якої є забезпечення права кожної дитини народитися здоровою, вижити і мати умови для всебічного розвитку,бути надійно соціально і психологічно захищеною:
1)Національна програма "ДітиУкраїни";
2)Декларація правдитини;
3)Конвенція про правадитини;
4)Сімейний кодекс України щодо захисту сім'ї тадитини.

21.Система соціальних заходів, яка передбачає сприяння, підтримку і послуги, що надають соціальні служби окремим особам чи групам населення для подолання або пом'якшення життєвих труднощів, підтримки їх соціального статусу та повноцінної життєдіяльності:
1)матеріальна допомога;
2)соціальне обслуговування;
3)соціальні послуги;
4)соціальнаробота.


22.Результатом інспектування сім'ї є:
1)угода;
2)соціальна допомога сім'ї;
3)соціальний супровід сім'ї;
4)акт обстеження сім'ї.
 
23.Чи повідомляти у дитячий садок або школу про статус дитини:
1) обов'язок батьків;
2) право батьків;
3) приховування  інформації карається законом;
4) за бажанням дитини.

24.До поліпшення умов життєдіяльності багатодітних сімей належить:
1)створення при центрах служб для молоді центрів сім'ї "Родинний дім", батьківських шкіл, сімейних клубів іт.д.;
2)забезпечення патронажного обслуговування дітей з малозабезпеченихсімей;
3)сприяння   першочерговому   оздоровленню   дітей    з    малозабезпечених багатодітних сімей;
4)збирати передовий досвід роботи в окремих областях для створення статистичного звіту.
 
25.3аконодавчий акт, створений з метою посилення соціально-економічних, правових та організаційних гарантій і підтримки багатодітних сімей, заходи повинні сприяти забезпеченню потрібних умов для найповнішої реалізації багатодітною сім'єю своїх функцій, підвищення її життєвого рівня, а також утвердження ролі сім'ї як основи суспільства:
1)Указ Президента України від 12.11.1999 року №1460/99 Прозаходи щодо
поліпшення становища багатодітних сімей ;
2)Указ Президента України від 30.12.2000 року „Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповнихсімей‖;
3)Закон України „ Про соціальну роботу з дітьми та молоддю‖ від 21 червня 2001 року;
4)Програма„Українськародина‖,затвердженапостановоюКабінетуМіністрів України від 14 березня 2001року.
 
26.Соціально-педагогічна діяльність -це:
а) забезпечення освітньо-виховними засобами спрямованої соціалізації
особистості у передачі індивіду (та освоєнні ним) соціального досвіду людства, набутті чи відновленні соціальної орієнтації, соціального функціонування;
б) допомога в позитивній соціалізації особистості;
в) професійна діяльність, спрямована на створення сприятливих умов
соціалізації, всебічного розвитку особистості, задоволення її соціокультурних потреб чи відновлення соціально схвалених способів життєдіяльності людини;
г) діяльність, спрямована на соціальне виховання особистості;
ґ) попередження соціальної дезадаптації особистості.

27.Оберіть найповніше визначення об'єктів соціально-педагогічної діяльності:
а) окремі особи чи соціальні групи, які потребують допомоги чи підтримки в процесі їх соціального становлення тарозвитку;
б) діти та молодь, які перебувають у складних життєвих обставинах;
в) особи з девіантною поведінкою;
г) особи різних вікових груп;
ґ) різні типи сімей.

28.Волонтер -це:
а) фізична або юридична особа, яка потребує і отримує благодійну допомогу; б) фізична особа, яка добровільно здійснює благодійну, неприбуткову та вмотивовану діяльність, що має суспільно корисний характер;
в)фізичнаособа,якабезкориснопідтримуєтудіяльність,якаїйособистоцікава; г)фізичнаособа,якадобровільноздійснюєсоціальноспрямовану,неприбуткову діяльність шляхом надання волонтерськоїдопомоги;
ґ) людина, яка займається благодійництвом.

29.Визначте особливості волонтерської діяльності:
а)неприбутковість;
б) вигода для організацій, на базі яких працюють волонтери; в)добровільність;
г) періодичність;
ґ) суспільна корисність.


30.Оцінювання потреб сім'ї -це:
а) аналіз первинної інформації, отриманої з різних джерел;
 б) метод діагностування сім'ї;
в) процес збирання, узагальнення й аналізу інформації щодо стану та життєвих обставин сім'ї;
г) метод втручання;
ґ) технологія соціально-педагогічної діяльності.


Тест № 2
1.Криза сім'ї:
1)абсолютне невиконання сім'єю своїхфункцій;
2)негативна спрямованість сімейних змін у ході історії чи блокування сімейних процесів надзвичайними обставинами;
3)невиконання сім'єю репродуктивної та виховноїфункції;
4)невиконання однієї з своїхфункцій.

2.Сім'я:
1)союз подружжя;
2) засноване на кровній спорідненості, шлюбі або усиновленні об'єднання людей,якіпов'язаніміжсобоюспільністюпобутутавзаємноювідповідальністю за вихованнядітей;
3)багатопоколінна спільність, що складається з батьків, дітей, інших членів родини;
4)індивід.

3.Сім'я соціального ризику:
1)повторнасім'я;
2)соціально незахищена сім'я, що потребує підтримки соціальнихслужб;
3)сім'я, яка опинилася в складних життєвихобставинах;
4)багатодітнасім'я.

4.Емоційна функція сім'ї:
1)соціалізація молодого покоління;
2)одержання людьми психологічного захисту та підтримки у сім'ї;
3)надання певного соціального статусу кожному членусім'ї;
4)біологічне відтворення суспільства, задоволення потреби вдітях


5.Гіперпротекція:
1)надмірне опікування дитиною, придушення її самостійності таініціативи;
2)психологічна деприваціядитини;
3)виховний контроль через почуттяпровини;
4)соціалізація молодого покоління.
 
6.Соціальні послуги:
1)комплекс   дій   державних   і   громадських  організацій,   спрямованих  на забезпечення та покращення умов життєдіяльностісім'ї;
2)комплекс заходів, спрямованих на відновлення порушених чи втрачених індивідом чи сім'єю суспільнихзв'язків;
3)матеріальна допомога різним типамсімей;
4)емоційна підтримка різних типівсімей.


7.Соціально-педагогічний супровід сім'ї:
1) довготривала різноманітна допомога сім'ям, спрямована на створення умов для ліквідації наслідків та причин неблагополуччя, формування здатності сім'ї самотужки розв'язувати свої проблеми;
2)система заходів, спрямована на попередження негативних явищ та насильства в сім'ї;
3)сімейнапсихотерапія;
4)контроль соціального педагога за дотриманням прав людини в сім'ї, виявлення випадків їхпорушень.

8.Опіка встановлюється над дітьми:
1)які не досягли 6років;
2)які не досягли 14років;
3)які не досягли 16років;
4)які не досягли 18років.

9.Прийомна сім'я:
1)сім'я, що взяла із закладів для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування від 1 до 4 дітей на спільне проживання тавиховання;
2)сім'я, що всиновила від 1 до 4дітей;
3)сім'я, що оформила опіку чи піклування над 1 чи 4 неріднимидітьми;
4)сім'я, що оформила опіку чи піклування над 5 і більше дітьми

10.Притулок для дітей:
1)заклад для постійного проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 3 до 18років;
2)заклад для тимчасового утримання неповнолітніх правопорушників;
3)заклад   соціального  захисту,   створений   для   тимчасового  перебування неповнолітніх віком від 3 до 18років;
4)заклад для постійного утримання неповнолітніхправопорушників.


11.Дитячий будинок сімейного типу:
1)окрема сім'я чи подружжя, що взяли на виховання та спільне проживання не менш, як 5 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківськогопіклування;
2)створення в інтернативному закладі атмосфери сімейного виховання; 3)багатодітна сім'я, що мешкає в окремомубудинку;
4) сім'я, що мешкає в окремомубудинку.

12.Правова культура складається з:
1)правосвідомості та правової поведінки;
2)правового навчання та правовоговиховання;
3)ознайомлення людини з основними положеннямиправознавства;
4)знання законівУкраїни
.
13.Первинне обстеження клієнта включає:

1) відвідування   помешкання,   огляд   умов   проживання,   складання   акту
обстеження;
2) робоча нарада з метою вирішення питання про належність чи неналежність клієнта до категорії сімей,з якими працюєслужба,тавзяття чи не взяття сім'ї під супровід на основі проведеного соціального інспектування;
3)затвердження плану-угоди;
4)бесіда з клієнтом, роз'яснення мети та завдань діяльності ЦССМ.
 
14.До надання психологічних послуг ДБСТ та прийомним сім'ям не відносять:
1)консультування батьків та дітей з соціально-педагогічнихпроблем;
2)психодіагностика батьків тадітей;
3)допомога в оформленні документів;
4)психологічна адаптація дітей всім'ї.
 
15.Працівники здійснюють соціальний супровід ДБСТ та прийомних сімей на підставі:
1)контракту з ДБСТ та прийомними сім'ями;
2)прохання ЦССМ;
3)наказу ЦССМ;
4)угоди з ДБСТ та прийомними сім'ями.


16.Працівники ЦССМ, беручи участь у відборі кандидатів у потенційні батьки- вихователі ДБСТ та прийомні сім'ї, не:
1)вивчають особові справи батьків;
2)рекомендують тих чи інших вихованців;
3)проводять індивідуальні бесіди таконсультації;
4)надають свій висновок до відділу у справах сім'ї тамолоді.


 
17.Працівники ЦССМ беруть участь у відборі дітей у ДБСТ та прийомні сім'ї. Вони не роблять:
1)вивчають особову справу дитини;
2)проводять індивідуальні бесіди та консультації;
З) інформація про біологічних батьків не розшукуються і не з'ясовується;
4) залучають психолога для проведення психологічного консультування.

18.Як ... сім'я розглядається в тих випадках, коли дослідженню підлягають відносини між індивідами, які складають сім'ю:
1)як референтнагрупа;
2)як мала соціальна група;
3)як замкненагрупа;
4)як великагрупа.

19.Якість і зміст персонального середовища розвитку дитини визначається за допомогою різних параметрів. Одним з них є такий, який передбачає освітній рівень батьків, вміння батьків та інших дорослих членів сім'ї поважати
особистість дитини. Що це за параметр:
1)соціально-економічний;
2)техніко-гігієнічний;
3)соціально-культурний;
4)демографічний.


20.Документ, прийнятий Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1959 року:
1)Закону України "Про охоронудитинства";
2)Декларація прав дитини;
3)Конвенція про правадитини;
4) Сімейний кодекс України щодо захисту сім'ї та дитини.
 
21.Закон від 21 листопад 1992 року зі змінами, внесеними Законом України від 23 грудня 1993 року встановлює гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної допомоги з урахуванням складу сім'ї, її доходів, стану здоров'я дітейтощо:
1)Закон України ―Просоціальнуроботуздітьми та молоддю‖;
2)Закон України ―Проохоронудитинства‖;
3)Закон "Про державну допомогу сім'ям здітьми";
4)Указ   Президента  України   "Про  заходи  щодо  поліпшення   становища багатодітних сімей".

22.Виявлення та сприяння розвитку різнобічних інтересів та потреб сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, організація індивідуального навчального, виховного та 10 ітніх 10 ї 10 ого процесів, дозвілля, спортивно-оздоровчої, технічної та художньої діяльності тощо, а також залучення до роботи різноманітних закладів, громадських організацій, зацікавленихосіб:
1)соціально-медичні послуги;
2)соціально-побутовіпослуги;
3)соціально-педагогічніпослуги;
4)соціально-економічні послуги.
 
23.Враховуючи комплексність потреб сімей, потребу налагодження міжвідомчої взаємодіїі координації діяльностіспеціалістів різних структур, при управлінні у справах сім'ї, молоді і спорту утворюється ..., що координує і контролює діяльність різних служб щодо надання соціальної допомоги сім'ям у складних життєвих ситуаціях:

1)дорадчий орган;
2)служба соціальної підтримки сім'ї;
3)ЦССМ;
4)центр соціально-психологічної допомоги.

24.Молода сім'я - це сім'ї, у якій вік чоловіка і дружини:
1)більше 28років;
2)не перевищує 30років;
3)не перевищує 28років;
4)не перевищує 35років.

25.Законодавчий акт, який укладений з метою створення більш сприятливих умов для виховання у сім'ях. Деякі позиції становлять: вжити заходів щодо розширення мережі центрів сім'ї «Родинний дім»,інформаційно-консульта-
тивних та кризових сімейних центрів для надання правової , інформаційної та медико-психологічної допомоги багатодітним сім'ям; створення умов для змістовного відпочинку, організації дозвілля і занять фізичною культурою і спортом батьків і дітей з багатодітних родин в навчальних закладах, ДЮКах за місцем проживання всіх форм влас

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...