4090.Аналітичний звіт з предмету Мережева економіка
Honda Motor Co., Ltd. - Япония
ЗМІСТ
Аналітичний звіт (індивідуальне завдання з аналізу конкретної виробничої ситуації з формуванням аналітичного звіту) включає 5 складових для самостійного опрацювання, які комплексно відображають зміст науки «Мережева економіка»:
1. узагальнити теоретичний базис розвитку певного сектору економіки, галузі чи регіону (вибрати щось одне) в контексті формування та розвитку національної та міжнародної мереж; передбачає складання систематизованого переліку парадигм, теорій, концепцій, моделей і технологічних укладів, що розкривають закономірності розвитку певного сектору економіки, галузі чи регіону, з деталізацією їх ключових особливостей, взаємозв’язків та авторів;
2. розкрити стан мережевої готовності країни (країни не повині повторюватись, кожний студент вивчає окрему країну), проблеми та перспективи її розвитку в цілому, а також в розрізі соціальної інфраструктури, транспортно-логістичних та інформаційно-комунікаційних мереж, а також інших складових критичної інфраструктури; діагностики мережевих структур в глобальній економіці й розвиток мережевої економіки у сучасних макроекономічних системах;
3. проаналізувати стан розвитку мереж певної галузі економіки (галузі не повині повторюватись, кожний студент вивчає окрему галузь); аналіз передбачає ідентифікацію мережево-секторальних структур світової економіки, проведення порявняття абсолютних та питомих показників галузі для різних країн, ідентифікацію чинників розвитку, переваг та недоліків, а також сценаріїв розвитку;
4. дати оцінку залученості та ступеню використання потенціалу мереж певного підприємства (підприємства не повині повторюватись, кожний студент вивчає окреме підприємство); проведення оцінювання передбачає виявлення міжнародних виробничих мереж, а також визначення ролі та місця одного з підприємств з ідентифікацією чинників, що обумовили певну спеціалізацію та потенціал розширення коопераційних зв’язків;
5. охарактеризувати мережевий характер виробнитцва певної продукції чи послуги (види продукції не повині повторюватись, кожний студент вивчає окремий вид продукції); детальна характеристика має включати національний та міжнародний виміри, виявлення міжнародних ланцюгів вартості в контексті виробництва, розполіу, обміну, споживання, утилізації певної продукції; а також аналіз особливостей архітектури мережі з виробництва певної продукції та шляхів її розвитку
ВСТУП 3
1.Теоретичний базис мережевої економіки 4
2.Стан мережевої готовності Японії 8
3.Аналіз розвитку мереж автомобільної галузі 12
4.Оцінка залученості та використання мереж компанією Honda Motor Co., Ltd 18
5.Характеристика мережевого виробництва автомобілів 24
ВИСНОВКИ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29