4092. Курсова робота з предмету маркетингові комунікації : Екологічний брендинг в сфері ПР-діяльності підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ У СФЕРІ ПР-ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття та різновиди екологічного бренду у сфері ПР-діяльності підприємства 6
1.2. Приклади застосування екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності підприємства в Україні 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ У СФЕРІ ПР-ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 16
2.1. Характеристика маркетингової діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 16
2.2. Аналіз екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ У ПР-ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 28
3.1. Розробка оновленої програми екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 28
3.2. Пропозиції щодо удосконалення екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38