4111.Контрольна робота з предмету бенчмаркінг, варіант 4
ПЛАН
Варіант 4
1. Принципи і об’єкти порівняння в бенчмаркінгу, його термінологія 3
2. Правила поведінки із партнером по бенчмаркінгу 9
3.Задача 12
Варіант 4
Визначте напрямки покращення маркетингової діяльності по кожному СГП підприємства за допомогою бенчмаркінгового дослідження з використанням методики Бєлоусова В.Л. Вихідні дані для проведення розрахунків наведено у табл. 1 і 2:
Таблиця 1
Вихідні дані по окремим СГП підприємства
Показник, тис. грн. Позначення СГП 1 СГП 2 СГП 3 СГП 4
1. Обсяги продажу товару фірми на кінець звітного періоду ОПкзп 43600,00 224280,00 32100,00 98648,00
2. Обсяги продажу усієї аналогічної продукції на ринку на кінець звітного періоду ОПРкзп 571428,57 2800000,00 600000,00 348333,33
3. Загальні витрати на передпродажну підготовку товару фірми ВПП 872,00 2242,80 481,50 1677,02
4. Загальні витрати на виробництво товару фірми та організацію його продаж ВВОП 37060,00 201852,00 30495,00 78918,40
5. Обсяг продаж товару фірми на початок звітного періоду ОПпзп 40000,00 252000,00 30000,00 83600,00
6. Максимальна ціна одиниці аналогічного товару на ринку Цmах 5,20 49,00 15,10 52,80
7. Мінімальна ціна одиниці аналогічного товару на ринку Цmіn 0,30 0,52 0,12 0,05
8. Ціна товару нашої фірми Цф 4,00 28,00 6,00 20,90
9. Витрати на функціонування системи збуту товару фірми на кінець звітного періоду ВСЗкзп 4714,03 12918,53 1472,91 3267,22
10. Витрати на функціонування системи збуту товару фірми на початок звітного періоду ВСЗпзп 2964,80 8074,08 914,85 1578,37
11. Витрати на рекламну діяльність по даному СГП на кінець звітного періоду ВРДкзп 3891,30 18287,79 2317,62 6723,85
12. Витрати на рекламну діяльність по даному СГП на початок звітного періоду ВРДпзп 2594,20 12111,12 1524,75 3156,74
13. Витрати на оплату праці торгових агентів (по даному СГП) на кінець звітного періоду ВОПТАкзп 2312,54 9507,23 963,64 4948,18
14. Витрати на оплату праці торгових агентів (по даному СГП) на початок звітного періоду ВОПТАпзп 1482,40 6055,56 609,90 2367,55
15. Витрати на звязки з громадськістю (від імені СГП) на кінець звітного періоду ВЗГкзп 1134,04 6217,04 472,67 1665,18
16. Витрати на звязки з громадськістю (від імені СГП) на початок звітного періоду ВЗГпзп 741,20 4037,04 304,95 789,18
Список використаних джерел 19