4127. Курсова робота на тему: Організація проведення маркетингових досліджень для розробки стратегії підприємства

ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1.Cутність маркетингових досліджень та їх роль для розробки стратегії підприємства 6
1.2.Види маркетингових досліджень 6
1.3.Етапи проведення маркетингових досліджень 11
Висновки до розділу І 13
РОЗДІЛ ІІ. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПОКРІВЛЯ ТА ФАСАД» 15
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «Покрівля та фасад» 15
2.2.Аналіз основних техніко-економічних показників ТОВ «Покрівля та фасад» 17
2.3.Аналіз фінансових результатів та фінансового стану ТОВ «Покрівля та фасад» 19
2.4.Стратегічний аналіз макро-, мікро- та проміжного середовища 27
2.5. Загальна оцінка стратегічного стану підприємства 29
2.6.Організація та проведення маркетингового дослідження 32
Висновки до розділу ІІ 35
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ТОВ «ПОКРІВЛЯ ТА ФАСАД» З ВРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 37
3.1.Пропозиції щодо вдосконалення стратегії підприємства 37
3.2.Розробка оновленої стратегії ТОВ «Покрівля та фасад» на основі маркетингового дослідження 37
3.3 Обгрунтування доцільності запропонованої стратегії 45
Висновки до розділу III 46
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 51