4167. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Формування корпоративної культури телевізійного каналу інструментами PR
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА 7
1.1.Характеристика діяльності ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ» 7
1.2.Аналіз внутрішніх PR комунікацій ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ» 13
РОЗДІЛ 2. ТВОРЧЕ ПРОЕКТУВАННЯ 23
2.1.Розроблення кодексу професійної етики та корпоративної культури ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ» 23
2.2.Обґрунтування заходів з удосконалення системи внутрішніх PR -комунікацій ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ» 30
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
ДОДАТКИ 43