4172. Випускна кваліфікаційна робота на тему: Формування іміджу кафедри журналістики та реклами у соціальних мережах
ЗМІСТ
ВСТУП……….3
РОЗДІЛ 1.АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА………………………..5
1.1.Аналіз організації роботи та конкурентного середовища кафедри журналістики та реклами КНТЕУ………..5
1.2. Оцінка формування іміджу кафедри журналістики та реклами КНТЕУ.15
РОЗДІЛ 2. ТВОРЧЕ ПРОЕКТУВАННЯ………………..28
2.1.Обгрунтування цілей, вибору цільової аудиторії та стратегії формування іміджу кафедри журналістики та реклами КНТЕУ у соціальних мережах…….28
2.2.Розробка програми формування іміджу кафедри журналістики та реклами КНТЕУ у соціальних мережах……….33
ВИСНОВКИ……………...40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………….44
ДОДАТКИ……………..