4177. Курсова робота на тему: Формування іміджу підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1.Поняття іміджу підприємства 8
1.2.Структура та складові іміджу підприємства 10
1.3.Механізм формування іміджу підприємства 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ТОВ «ЗАРА УКРАЇНА» 18
2.1.Загальна характеристика та аналіз господарської діяльності ТОВ «Зара Україна» 18
2.2.Дослідження іміджу ТОВ «Зара Україна» 23
2.3.Оцінка сприйняття іміджу ТОВ «Зара Україна» 32
РОЗДІЛ.3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 39
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
ДОДАТКИ 49