4189. Дипломна робота на тему: Можливості використання інтернет-маркетингу для удосконалення комунікаційної діяльності підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1.Сутність комунікаційної діяльності підприємства 7
1.2.Поняття, особливості та інструменти інтернет-маркетингу 7
1.3.Підходи до оцінки ефективності використання інтернет-маркетингу 12
РОЗДІЛ 2. СТАН ТА ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ЕКСТРЕМ-СТАЙЛ» 16
2.1. Характеристика господарської діяльності ТОВ «Екстрем-стайл» 23
2.2. Аналіз та оцінка використання інтернет-маркетингу в діяльності ТОВ «Екстрем-стайл» 27
2.3.Аналіз ринку екстремального та спортивного спорядження 33
2.4.Сегментування ринку та позиціонування продукції 39
2.5. SWOT-аналіз діяльності ТОВ «Екстрем-стайл» 39
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КОМУНІКАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 43
3.1.Розробка заходів з вдосконалення використання інтернет-маркетингу 47
3.2.Маркетинговий бюджет запропонованих заходів 51
3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 51
ВИСНОВКИ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 63