4193. Курсова робота на тему: «Екологічний брендинг в сфері ПР-діяльності підприємства»
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ У СФЕРІ ПР-ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1.Поняття та різновиди екологічного бренду у сфері ПР-діяльності підприємства 6
1.2. Характеристика маркетингової діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 15
1.3.Аналіз екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 21
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ У ПР-ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 27
2.1. Розробка оновленої програми екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 27
2.2. Пропозиції щодо удосконалення екологічного брендингу у сфері ПР-діяльності ТОВ «СМАК ЖИТТЯ» 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36