4198. Дипломна робота на тему: Формування рекламої кампанії підприємства (на прикладі університету)
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 3
1.1. Реклама як елемент системи маркетингових комунікацій закладу вищої освіти 6
1.2. Сутність та цілі рекламної кампанії закладу вищої освіти 6
1.3. Етапи формування рекламної кампанії закладу вищої освіти 17
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 24
2.1.Загальна характеристика та аналіз організації роботи 24
2.2. Аналіз конкурентного середовища 37
2.2.Дослідження організації рекламної діяльності в закладі вищої освіти 37
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 53
3.1.Обґрунтування цілей, вибору засобів для розробки рекламної кампанії 53
3.2. Розробка рекламної кампанії 61
3.3.Оцінка ефективності запропонованої рекламної кампанії 65
ВИСНОВКИ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76
ДОДАТКИ 76